Hoe kan ik mij aanmelden als vrijwilliger

Volg onderstaand stappenplan om u aan te melden als vrijwilliger van de v.v.Zuidland.

1) klik op + (of open een nieuwe webpagina) bovenin de webpagina en ga naar de website van v.v.Zuidland.
    (let er op dat u zich op die pagina aanmeld en niet op de pagina "Hoe kan ik mij aanmelden als vrijwilliger".)
2) ga met de muis naar menu "VRIJWILLIGER"  en klik met de linkermuisknop in het submenu op "Aanmelden Vrijwilliger".
3) klik vervolgens op (midden in het scherm)

Invoeren van uw gegevens
4) onder Algemene Instellingen :
          a) geef uw e-mail adres in.(wordt gebruikt voor bevestiging van uw registratie en ingeplande taken)
          b) geef een wachtwoord in.(minstens 8 karakters, 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer bevatten.)
          c) herhaal uw wachtwoord.
          d) geef een "nickname" in, oftewel een gebruikersnaam ingeven.
5) onder Vrijwiligger Instellingen :
          a) geef uw voornaam in
          b) geef tussenvoegsel in
          c) geef achternaam in
          d) geef uw geboortedatum in (linkermuisknop op invoegveld, popup verschijnt met jaar - maand - dag)

Invoeren van uw voorkeuren en interesses :
Om een zo goed mogelijke koppeling te krijgen met de gevraagde vrijwilligers taken en uw voorkeuren of interesses worden er in volgorde van prioriteit 3 vragen gesteld waar u meerdere keuzes kunt ingeven. (klik op "Toon meer" om meerdere antwoorden te zien)

Bij het zoeken en ingeven van de vrijwilligers taken wordt er eerst gekeken naar de vraag : "Naar welke taken gaat uw voorkeur ?".
Zit hier niets bij waar u zich voor interesseert dan wordt er gekeken naar de vraag "Voor welke teams zou u taken willen uitvoeren?" en vervolgens naar de vraag "ik heb kennis van, ervaring met".

* Kleine toelichting *
Wanneer u geregistreerd bent kunt u a.d.v. een planning zelf de datum en taken selecteren die u wilt. Als er te weinig taken zijn ingevuld,  voor een bepaalde datum, kan het zijn dat de vrijwliggers coordinator u benaderd en gaat inplannen volgens de antwoorden van de hierboven vernoemde vragen.

Korte omschrijving van de gevraagde taken :

1.Bardienst
M.b.v. de vaste barmedewerker een bardienst meedraaien. Dit kan in een avonddienst op een doordeweekse dag, een ochtenddienst of middagdienst op de zaterdag.
2.Keukendienst
M.b.v. de vaste keukendienst medewerker een keukendienst meedraaien. Dit kan in een ochtenddienst of middagdienst op de zaterdag.
3.Gast vrouw/man  ZDL 1
Pupil van de week begeleiden en na de wedstrijd in de bestuurskamer het aanwezige bestuur voorzien van een hapje en een drankje.
4.Kassa thuiswedstrijden ZDL 1
Bij een thuiswedstrijd van het 1e elftal (bezoekende) leden ontvangen, het incasseren van entreegeld en het verkopen van het wedstrijdboekje. (is bij de ingang van het complex, hoog en droog in het kassakantoortje)
5.Helpen bij activiteiten
Assistentie verlenen bij diverse (jeugd)activiteiten.
6.Schoonmaakwerkzaamheden
Assistentie verlenen bij het opruimen, schoonmaken van de kantine/kleedkamers of complex onder begeleiding van de vaste schoonmaak medewerk(st)ers.
7.Onderhoudswerkzaamheden
Op aanwijzing van de bestaande onderhoudsploeg het bijhouden van de accommodatie, onderhoud van de velden en algemeen klein kluswerk.
8.Scheidsrechter
Het fluiten van een wedstrijd in overleg met de coördinator scheidsrechter.

Betreft de overige 2 vragen (Welk team en uw kennis en ervaring) spreekt voor zich.
(Voor meer info betreft de taken : [email protected])

*vervolg invoeren
Door met de linkermuisknop op het grijze vierkantje van uw keuze te klikken wordt deze keuze geselecteerd en met een vinkje als de door u gekozen keuze aangegeven. Nogmaals meerder keuzes per vraag zijn op deze manier mogelijk voor alle 3 de vragen.

Als laatste van de registratie wordt gevraagd om gezinsleden (vader of moeder, kinderen) in te geven die bij deze aangevraagde registratie horen.

Invoeren van Familie Instellingen :
6) klik met linkermuisknop op
7) geef vervolgens voornaam, tussenvoegsel en achternaam in.
8) geef geboortedatum in (linkermuisknop op invoegveld, popup verschijnt met jaar - maand - dag)
9) extra veld voor opmerkingen ( is onze zoon / is onze dochter / vader of moeder)

om nog een persoon toe te voegen
10) klik met linkermuisknop op

Als laatste wordt er gevraagd een nummer in te geven. Geef dit nummer in in het invoegveld en klik dan op (rechts onderin)
U kunt vanaf nu inloggen door naar de website van de v.v.Zuidland te gaan, klik op "inloggen" rechts bovenin of ga naar menu "VRIJWILLIGERS" en klik met de linkermuisknop op het submenu "Aanmelden Vrijwilliger".Geef uw e-mail adres en uw wachtwoord in (ingegeven zoals bij de registratie) en klik op

Volgens de tabbladen "profiel"  en "instellingen" ziet u uw ingevoerde en aan te passen gegevens. Via tabblad "vrijwilligers"  en met een klik op   krijgt u inzicht in de lopende planning.

(https://www.vvzuidland.nl/605/vrijwilligersbeleidsplan/)