G-voetbal | VV Zuidland

Normaal wat normaal kan, speciaal wat speciaal moet!

Het eerste, de vrouwen, de mini’s én de G-voetballers. Tegenwoordig is het bij VV Zuidland de normaalste zaak van de wereld dat ook die laatste groep deel uitmaakt van onze voetbalfamilie.

Sinds onze vereniging in 2010 officieel competitievoetbal ging organiseren voor mensen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking, hebben zich steeds meer spelers aangemeld en heeft VV Zuidland voor hen de omstandigheden gecreëerd om te trainen en te voetballen.

Let wel: we beschouwen G-voetbal gewoon als voetbal! VV Zuidland biedt dezelfde kwaliteit, service en benadering. Het enige verschil is dat bepaalde aspecten worden aangepast wanneer dat nodig is. Het motto luidt: Normaal wat normaal kan, speciaal wat speciaal moet!

Mocht je interesse of vragen hebben over G-voetbal bij onze vereniging, stuur dan een email naar [email protected].