Opzegging / Mutaties | VV Zuidland

Heb je een vraag voor de ledenadministratie of wil je een wijziging doorgeven, vul dan onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.

Let wel, gelieve op tijd op te zeggen, voor 15 juni ivm de teamindelingen nieuwe seizoen.
Laat opzeggen levert doorbelasting (administratie)kosten op:
Opzeggingen 1 tot 31 augustus: (KNVB)kosten 30 euro
Opzeggingen 1 september tot 31 december: 1e termijn betalen.
Opzeggingen na 1 januari: 1e en 2e termijn betalen.

Het lidmaatschap opzeggen kan alleen maar door middel van het invullen van dit opzegformulier.
 Ondergetekende verklaart zich akkoord met de regeling die door VV Zuidland is vermeld.
Wanneer u zich op de correcte wijze via het opzegformulier afmeldt als lid, zal VV Zuidland de automatische incasso stoppen.

De voorwaarden en de actuele contributie en/of bedragen zijn te vinden op onze website.

Contactformulier Ledenadministratie | VV Zuidland

Bij overschrijving graag relatienummer KNVB vermelden.

* = verplicht