Sponsoring | VV Zuidland

Hier willen wij u informeren over onze mooie club en de mogelijkheden die we bieden aan sponsors om hun naamsbekendheid te vergroten, of hun betrokkenheid bij de club te tonen.

Wij zijn ervan overtuigd dat naast onze vereniging met ruim 600 leden en hun trouwe aanhang zeker ook de mensen van de lokale
bezoekende clubs uw boodschap/sponsoruiting oppikken. Daarnaast biedt de vereniging voor alle leden en haar sponsors een groot sociaal netwerk wat bijdraagt aan een prettige leefomgeving van ons dorp. Voetbal is (een bal) breed, maar bovenal verbindt het en scoort het voor u als sponsor zeker ook buiten het veld.

Wij bieden u bij deze graag de kans om het podium te zijn om uw bedrijf, product of dienst onder de aandacht te brengen en te scoren. U kunt op deze manier uw naamsbekendheid vergroten en boodschap direct uitdragen om Klanten te vinden en te binden; Nieuwe collega’s te vinden; Uw eigen netwerk te vergroten.

Daarnaast steunt u een mooie club die speelt in de hogere regionen van het zaterdag voetbal. Verder de jeugdteams, de damesteams en de gehandicapten teams met betrokken en enthousiaste trainers, spelers, begeleiders, supporters en vrijwilligers. Wat wilt u nog meer?

Onze diverse sponsormogelijkheden kunnen grofweg worden opgesplitst in:

Kleding sponsoring; Buiten reclame en overige reclame; Eenmalige sponsormogelijkheden, zoals de wedstrijdbal.

Daarnaast kunt u onze club ook op andere wijzen steunen door de inzet van “wederdiensten” of een (eenmalige) gift voor specifieke ontwikkelingen binnen de vereniging. Mocht u zelf ideeën hebben voor een andere manier van sponsoring, dan staan we daar altijd voor open. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze sponsorcommissie via [email protected]