Kledingcoördinator | VV Zuidland

In ons kledingbeleidsplan wordt het te voeren beleid van onze voetbalvereniging Zuidland weergegeven en wordt duidelijkheid verstrekt over kleding, kleuren, verantwoordelijkheden, en te hanteren spelregels. Dit plan is voor iedereen te via deze pagina.

Lees hier ons Kledingbeleidsplan en Reglement Kledingfonds.

Waar in dit plan gesproken wordt over kleding wordt de kleding bedoeld waarin de voetbalvereniging wordt vertegenwoordigd, t.w.: de speeltenues, showtenues en trainingstenues.

VV Zuidland wil als vereniging een professionele uitstraling en daartoe behoort ook uniformiteit en herkenbaarheid in de kleding. Met het afsuiten van een substantieel aantal hoofdsponsorcontracten met ingang van het seizoen 2016 - 2017 zijn we in dit kader met de sponsors overeengekomen deze professionele uitstraling verder vorm te geven, onder meer door het voeren van hun bedrijfsnaam op de speeltenues, showtenues en trainingstenues.

Naast de bestaande afspraak van de jaarlijkse bijdrage voor het kledingfonds, opgenomen bij de inning van de contributie, zijn we nu in staat onze kledinglijn gefaseerd in enkele jaren verder uit te breiden met een uitgebreider kledingpakket te beginnen met de gehele jeugdafdeling. Tegelijkertijd willen we afspraken maken om met elkaar onze professionele uitstraling te behouden.

Vanzelfsprekend is dit beleidsplan een dynamisch document wat betekent dat het op details zou kunnen afwijken van de werkelijkheid. Indien dit het geval is, is het dagelijks bestuur hiervan op de hoogte en is dit behandeld in een bestuursvergadering en als zodanig vastgelegd in de notulen.

Binnen de voetbalvereniging Zuidland is - binnen de kaders gesteld door het dagelijks bestuur - de kledingcoördinator verantwoordelijk voor de uitvoering, de inkoop en distributie van kleding.