Lid worden | VV Zuidland

Leuk dat je lid van VV Zuidland wilt worden, je bent van harte welkom!

Lid worden van de VV Zuidland kan vanaf 5 jaar. In eerste instantie spelen de jongens en meiden nog geen competitie maar leren ze op deze leeftijd spelenderwijs kennismaken met het voetbal. In overleg met de jeugdcoördinatoren wordt besproken, wanneer ze in de O7-competitie (4 tegen 4) gaan spelen. VV Zuidland heeft ook een G-team in een aparte competitie. De indeling van de teams gaat op geboortejaar.

Voor aanmelden kan het inschrijfformulier worden ingevuld. Na aanmelding wordt er z.s.m. contact met u opgenomen.

Vragen betreffende het lidmaatschap kunnen ook verzonden worden naar: [email protected]

Op onderstaande lidmaatschaps overeenkomst is de Privacyverklaring, het Huishoudelijk Reglement en het Vrijwilligersbeleidsplan van toepassing.

Inschrijfformulier VV Zuidland

Bij problemen met uploaden kunt u de scan ook mailen naar [email protected]
Kies bestandWijzigVerwijder
Soms worden er foto’s en of video's van uw kind gemaakt tijdens activiteiten. Deze foto’s en video’s kunnen gebruikt worden voor onze website, social media, clubblad, posters, flyers en andere door de vereniging uitgegeven beelddragers.
Uiteraard willen wij hier zorgvuldig mee omgaan, en vragen bij deze om uw toestemming om dit te mogen doen.
U mag natuurlijk altijd terugkomen op de door u opgegeven toestemming.
Als vereniging hebben wij vrijwilligers nodig om voor onze leden het voetbal mogelijk te maken. Samen maken we de vereniging. Daarvoor verwachten we van elk lid een actieve bijdrage. Op de website staan diverse vacatures en informatie over verschillende taken binnen de vereniging. Ieder lid ouder dan 16 jaar, of indien jonger dan 16 jaar de ouders/verzorgers, is dit verplicht zoals vastgesteld in het vrijwilligersbeleidsplan van 9 juli 2018. Wassen, rijden en vlaggen bij het eigen team vallen hier niet onder. Hieronder kunt u aangeven met welke activiteit u de vereniging kan ondersteunen.
Indien u gekozen heeft voor overig, dan graag aangeven met welke bijdrage u de vereniging zou willen ondersteunen. (Het rijden naar wedstrijden en/of trainingen en het wassen van een wedstrijdtenue hoort niet tot de vrijwilligerstaken).
Of dat u wellicht al een evt. bijdrage levert aan de vereniging.

De v.v. Zuidland heeft een samenwerking met “Nikki” wat zorgdraagt voor de inning van de contributie. De contributie kan in 1 keer betaald worden of in maximaal 8 termijnen. Bij betaling in termijnen worden 10% administratiekosten berekend met een maximum van 19 euro. Bij betaling ineens zijn er dus GEEN administratiekosten.  Nikki verstuurt betalingsverzoeken via email of telefoon. Een betalingsverzoek is 30 dagen geldig. Nikki zal namens de vereniging ook eventuele betalingsachterstanden bewaken. De contributiebedragen worden vastgesteld door de Algemene Leden Vergadering welke elk jaar in september wordt gehouden.

Bij meerdere spelende leden binnen 1 gezin, zelfde adres en zelfde rekeningnummer wordt een korting van 15% toegepast.

* = verplicht