Hoogstad Olie - sponsor brandstof tractor e.d.

8 november 2023 19:15

Hoogstad Olie uit Hoogvliet sponsort al jarenlang onze vereniging. Niet door middel van een geldbedrag, maar in natura en wel door het leveren van diesel waardoor ons onderhoudsteam met de tractors en maaimachine ons gras en de rest van het terrein kan onderhouden. Door de stijging van de brandstofprijzen, waar helaas onze vereniging ook mee te maken heeft, en het feit dat door het vallen van de blaadjes onze tractor met bladveger nu vaker uit de schuur gehaald wordt, zijn we boven het afgesproken bedrag van het maximaal aantal te sponsoren liters brandstof gekomen. Toch laat Hoogstad Olie ons niet stilstaan en heeft een extra levering brandstof gesponsord, waarvoor onze hartelijke dank!! www.hoogstadolie.nl

Vind jij het leuk om sponsors aan te trekken voor onze vereniging die ons financieel steunen of ons in natura helpen? We zijn dringend op zoek naar vrijwilligers (spelers van een seniorenteam, ouders van jeugdleden??) die de promotiecommissie en dus ons cluppie willen helpen! Heb je interesse? Neem dan contact op met de promotiecommissie: [email protected] of bel naar 06-29556236. Kijk ook op onze website voor alle vacatures voor de promotiecommissie en andere taken.
Ook is er een groot personeelstekort bij ons onderhoudsteam. Vind je het leuker om wat klusjes te doen, het gras te maaien of andere taken te doen voor het onderhoudsteam? Stuur dan een mailtje naar [email protected].
Zonder vrijwilligers geen vereniging!