Hoofdsponsor Garage Albers Zuidland

7 november 2023 18:45

De promotiecommissie en het bestuur van vv Zuidland kunnen met trots aankondigen dat onze hoofdsponsor Garage Albers Zuidland heeft besloten om hun betrokkenheid en steun aan onze club voort te zetten! Dit betekent dat we samen kunnen blijven bouwen aan de toekomst van vv Zuidland en daarmee een fijne plek voor voetbalminnend Zuidland.
Hans Vos is al jaren geleden met de sponsoring van onze vereniging gestart en Garage Albers is de komende vijf jaar een van de hoofdsponsors van onze selectie. Een geweldige stap!
“We vinden het als autobedrijf van het dorp erg belangrijk om maatschappelijk ons steentje bij te kunnen dragen. Daarnaast ben ik zelf als trainer van de jeugd en spelend lid al jaren verbonden aan vv Zuidland en weet ik dan ook als geen ander hoe belangrijk het voortbestaan van deze geweldige vereniging is!” aldus Andreas Sekertzis van Garage Albers.
Dankzij de voortdurende steun van onze hoofdsponsors zoals Garage Albers kunnen we blijven investeren in onze spelers, onze faciliteiten verbeteren en evenementen organiseren voor iedereen. We kijken ernaar uit om samen met Albers en de andere hoofdsponsors onze doelen te bereiken en onze club naar nieuwe hoogten te tillen.