SLAND’S GOT TALENT!!

3 augustus 2023 16:00

SLAND’S GOT TALENT!!

Dat er veel voetbaltalenten op onze velden rondlopen, dat weten we inmiddels. Iedere week trainen en strijden onze teams op hun eigen niveau om de overwinningspunten binnen te halen. Met dank aan de trainers, leiders en scheidsrechters die hun voetbalkennis inzetten om het spelen van een wedstrijd mogelijk te maken. Mocht je jouw talent nog niet ingezet hebben en lijkt het jou leuk om een team te trainen of te begeleiden of zou je scheidsrechter willen worden? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of neem een kijkje op onze vacature site.

Heb jij geen talent op voetbalgebied, maar wil je wel dat het mogelijk blijft dat jouw kind of jouw team kan blijven trainen en voetballen, zet dan jouw talent in voor onze vereniging! We kunnen nog veel talenten gebruiken voor diverse ondersteunende taken om onze vereniging draaiende te houden. Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur, dus een goed moment om als vrijwilliger aan de slag te gaan!

Zo zijn we op zoek naar talenten die hun tijd en kennis willen gebruiken en de vrijwilligers van ons onderhoudsteam willen helpen met:

• Technisch onderhoud, zoals onderhoudswerkzaamheden aan de kleedkamers, kantine, velden en terrein
  • Het ophalen van oud-papier en het verwerken van ingeleverd oud-papier (een grote inkomstenbron voor onze vereniging!)

Vind je het fijn dat jouw kind of jijzelf gebruik kan maken van een schone kleedkamer en een hapje of drankje kan doen in een schone kantine? Zet dan jouw poetstalent in en help mee met het schoonhouden van ons gebouw, zodat jouw kind of jijzelf (maar ook onze gasten) niet in het vuil van de week ervoor hoeven te zitten. Onze schoonmaakvrijwilligers zijn heel blij met jouw hulp!

Niets is zo lekker als een vers bakje koffie op de vroege zaterdagochtend als je kind op dat tijdstip een wedstrijd heeft te spelen of bijvoorbeeld een bakje vers gebakken patat als je met je team de drie punten op Sland gehouden hebt. Wist je dat onze bar en keuken ook gerund worden door vrijwilligers? Door ouders en spelers net als jij en ik? En dat we nog veel meer talenten op horecagebied kunnen gebruiken om de kantine open te houden zodat iedereen op de zaterdagen (maar ook doordeweekse avonden) voorzien kan worden van een natje en een droogje? Draag jouw horecasteentje bij en kom helpen in de kantine!

De promotiecommissie is verantwoordelijk voor de sponsorinkomsten. Deze inkomsten zorgen ervoor, net als de kantine-inkomsten, dat de contributie betaalbaar kan blijven. Binnen de promotiecommissie zijn er taken op allerlei gebied om samen ervoor te zorgen dat we zoveel mogelijk sponsorinkomsten genereren. Deze commissie is op zoek naar de volgende talenten:

• Talent op het gebied van sales: zet je talent in om in contact te treden met nieuwe sponsors en onderhoud het contact met bestaande sponsors om zo nieuwe sponsors aan ons te binden en bestaande sponsors te behouden
  • Talent op het gebied van productie en logistiek: zet je talent in om samen met ons mediabedrijf en onderhoudsteam de diverse sponsoruitingen op ons complex (reclameborden, vlaggen, meshdoeken etc.) te onderhouden en vernieuwen en dit administratief bij te houden
  • Talent op het gebied van PR en communicatie en vormgeving: zet je talent in door middel van het schrijven, vormgeven en publiceren van nieuwsberichten op onze social media, ClubTV en website ter promotie van onze vereniging en onze sponsors en de communicatie met onze sponsors
  • Talent op het gebied van het verwerken van financiële administratie: het maken en versturen van facturen naar onze sponsors en de bewaking op de betaling hiervan, overzicht bijhouden van de werkelijke en begrote inkomsten en informeren van de penningmeester over de financiële stand van zaken
  • Talent op het gebied van organiseren van acties: zet je talent in en help mee met het bedenken en organiseren van acties ter promotie van onze vereniging en onze sponsors (bijvoorbeeld verkoop van merchandise, sponsorbijeenkomsten en andere leuke acties die onze vereniging en sponsors promoten en financieel versterken)

Je zult nu denken: Leuk! Ik ga mijn steentje bijdragen! Maar wat levert me dat op?

Zoals je hebt kunnen lezen is er voor het vervullen van deze taken geen financiële beloning, maar ga jij je talent en tijd op vrijwillige basis investeren om zo met elkaar onze vereniging draaiende te houden zodat alle spelers kunnen blijven voetballen. En investeer je in je eigen persoonlijke ontwikkeling en vergroot je je sociale contacten. O ja, je hoeft ook de verplichte vrijwillige bijdrage niet te betalen als je aan de voorwaarden hiervoor hebt voldaan.

Mocht je nu zo enthousiast geworden zijn dat je jouw talent en tijd wilt steken in onze vereniging, meld je dan aan door middel van een email naar [email protected]. Staat jouw talent er niet bij, maar denk je vv Zuidland toch van nut te kunnen zijn? Of heb je nog vragen? Mail ons dan. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Met sportieve groet,

De promotiecommissie,