Lief en Leed Commissie van vv Zuidland

13 februari 2020 11:15

vv Zuidland wil dat leden en vrijwilligers zich verbonden voelen met de club. Door het aanbieden van een (kleine) passende attentie willen wij onze betrokkenheid met de leden of andere betrokkenen tonen. Wij hopen hiermee de saamhorigheid en de sociale betrokkenheid binnen onze vereniging, maar ook binnen Zuidland en de Gemeente Nissewaard te vergroten. Wij dragen niet voor niets de naam “Door Eendracht Sterk” (D.E.S.)!

Er zijn verschillende gebeurtenissen waarbij vv Zuidland haar leden wil bereiken.

Denk hierbij aan zaken zoals:

• Blessures
  • Ziekte
  • Geboorte
  • Huwelijk
  • Overlijden
  • Jubileum

Wij willen je dan ook vragen wanneer je binnen onze club een feestelijke of verdrietige gebeurtenis verneemt dit te melden bij onze Lief en Leed Commissie. Je kunt je e-mail sturen naar [email protected].

Lees meer over:
Lief en leed