Bericht van de CLUB VAN 10

3 november 2021 7:45

Beste supporters van de jeugd van VV Zuidland,

Het is bijna weer zover ! Binnenkort zullen we de bank opdracht geven om de jaarlijkse incassoronde voor de Club van 10 uit te voeren.

De Club van 10 is in 1999 opgericht met het doel om naast de reguliere wedstrijden en trainingen wat extra’s te kunnen doen voor de jeugd van Voetbalvereniging Zuidland.
Deze extra’s bestaan voornamelijk uit het financieel ondersteunen van (onder normale omstandigheden) jaarlijks terugkerende, succesvolle jeugdactiviteiten zoals jeugdtoernooien, het Sinterklaasfeest, het Kerstdiner voor de meiden, het Nieuwjaarsdiner, de Pupillendag, het Pupillenkamp, het Meidenkamp en een aantal andere activiteiten die door het enthousiaste team van de JAC worden georganiseerd. Verder wordt er incidenteel een beroep gedaan op de Club van 10 als het gaat om aankoop- of onderhoudskosten die specifiek ten behoeve van onze jeugd worden gemaakt.

De Club van 10 wil graag de extra jeugdactiviteiten, die hopelijk allemaal in de loop van dit seizoen weer zonder beperkingen kunnen worden opgestart, blijven ondersteunen. Om dit te kunnen doen hopen we ook dit seizoen weer nieuwe aanmeldingen voor de Club van 10 te mogen ontvangen.
Draagt u de jeugd (de toekomst) van VV Zuidland een warm hart toe, maar bent u nog geen lid van de Club van 10 en wilt u wel graag lid worden, meld u zich dan aan door digitale inschrijving via de website van VV Zuidland (klik op Sponsoren en kies vervolgens voor Club van 10, scrol iets naar beneden en het digitale machtigingsformulier verschijnt in beeld). De jaarlijkse bijdrage is slechts € 10,00.

Met de leden die er de voorkeur aan geven om de jaarlijkse bijdrage niet per automatische incasso maar op andere wijze te voldoen, zijn wij natuurlijk ook blij.
Voor deze leden geldt nog steeds dat zij het gebruikelijke tientje contant kunnen voldoen bij André Wolters, maar ook mogen overmaken op bankrekeningnummer NL38 RBRB 0698 9237 31 van de Club van 10 bij de Regiobank.

Alvast bedankt voor uw bijdragen en iedere nieuwe aanmelding.

Vaste volgers van de Club van 10 missen waarschijnlijk in dit stukje de naam van Petra Bevaart. Petra heeft besloten te stoppen met haar werkzaamheden voor de Club van 10. Hierbij wil ik haar bedanken voor haar vele inspanningen de afgelopen jaren.

De Club van 10,

André Wolters